who's that girl

Godkväll mina vänner! 
Här var det matkoma. För att göra det lite extra gött så kollar jag på kockarnas kamp. Blir inte sugen direkt!
Har så svårt att förstå det där med passionerad matlagning. Jag har aldrig ljugit om att jag inte kan laga mat men jag tycker inte heller att det är kul, inte det minsta! Jag skulle nog leva på nutella mackor och popcorn om jag inte hade en så fantastisk kock i köket, haha! Men idag slog jag till, jajemän ser ni! Köttfärsås och spagetti, så klassiskt och gott blev det med. HA!
 
Började förövrigt dagen med att kliva in på gymmet 08:04, heja! 30 min cxworx och 30 min spinning, behöver jag ens säga något om att min kropp fortfarande är i chock.. Och jag som fick för mig att jag var i mitten på skalan mellan vältränad och otränad, backade drastiskt till fullständigt otränad, jahopp!
Nu väntar några dagars jobb sen på't igen! 
 
Myste också med min favorit kille och Betty idag. Alltid lika mysigt! 
 
Novell novell.... Godkväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0