En sista chans!

Okejdå, HEJ IGEN!!
Hela sommaren har gått och nu väntar en lång, inte nödvändigtvis tråkig men deffinitivt grå höst. I min ensamhet fick jag helt plötsligt blogg- feelingen igen. Så jag bestämde mig för att läsa igenom mitt arkiv. Jösses, det var ju jätteskoj! Så ja, nu ger jag mig själv en sista chans att återuppta det här. Börjar starkt med att åka bort 14 dagar till sol och bad, men det är fortfarande tio dagar tills dess. 
 
Jag hoppas att kanske någon får glädje av detta, om inte annat så får jag mig ett gott skratt när jag i framtiden läser mitt arkiv igen. Så häng med vettja!!
Är det så att man inte orkar läsa onödig text som antagligen och med största sannorlikhet inte kommer vara så intressant så kan ni alltid följa mig på INSTAGRAM; linneastenum
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0