always on the road



Hallå där! Hur är det? jo tack. Ligger i soffan och väntar på att det ska serveras mat, vilket inte kommer hända.
jaja, idag klev jag upp i ottan för att göra prov kl nio i kungsbacka. Jisses vad trött jag var men jag hoppas jag lyckdes svara rätt på något. Så nu var den kursen slut, dax för nästa! Längtar så sjukt mycket tills jag är färdig, känner mig så otroligt skoltrött förtillfället.
Kämpade mig även igenom en storhandling på Coop, som tur va hann jag med en spontan fika med Kim innan. Mycket mycket trevligt att träffa henne!! puss på dig!
Snart är det dax för fotbollsträning och sen....
näst sista avsnitten någonsin av desperate housewives!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0