Stressfri jul?

Godkväll! Efter mitt lilla break down igår så har jag nu hämtat mig och inser att världen är orättvis och man kan inte få allt här i livet.. Men nu över till nästa problem! Herregud säger jag bara! Jag som trodde att jag hade kontroll över julen, men så fel jag hade! Helt plötsligt var det inte så långt kvar, EN ledig dag innan jul och hmm.. Ja det blir fan till att vara effektiv! Idag inhandlades granen och en pepparkaksdeg är beställd! Men jag tror på mig själv och när jag verkligen måste ja då förvånar jag fan mig själv ibland! Nu ska jag njuta av en lussebulle som jag bakade igår, det kan jag iaf bocka av! Puss och Godnatt! (Imon ska jag inte klaga mera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0