brun eller blek, that's the question

Godkväll mina vänner! Tänkte faktiskt sova strax. För den som är intresserad! 
Men innan det måste jag bara beklaga mig, beklaga mig över att det inte är någon mening med att åka på semester eftersom man är blek som ett lik igen efter bara några veckor. Allvarligt!! Kan låta som att jag både verkar snål och ytlig. Men va fan om man nu åker på solsemester så vill man ju bli brun, INGEN kan säga annat. Och ja, jag blir brun, väldigt brun! Men vad gör det för när man kommer hem så ser man det först ut som man har föööör mycket smink och efter några veckor- död! Hmm, tjaa! 
(inga sura miner, jag älskar att åka på semester, det är underbart! Hade gjort det alla dagar i veckan om möjligheten fanns. Men nu gör det inte det och då blir jag ledsen över att min färg försvinner och jag vet att det är lååångt kvar innan den kommer tillbaka. Så inget bortskämd bimbo snack, utan bara hederlig sorg som vi alla i landet någon gång känt eftersom solen är mer frånvarande än någon annanstans.) 
Tacka vet jag solarium...
peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0