Ajajajaj

Asså jävlar i havet vad ont jag har i min rygg, längst ner i ländryggen tror jag man säger. Spenderade några timmar på akuten idag och fick göra lite prover, visade ingenting! De visste inte vad det var men sa att jag skulle uppsöka vård om det blir värre. VÄRRE!? Hur mycket värre kan det bli? Det gör ju ont varenda sekund, hur jag än ligger, sitter eller står. Panodil och annat kan ju slänga sig i väggen, som att blåsa på en brännskada! Meningslöst! Ännu en sömnlös natt väntar och imon är det nyår! Sjukskriven från jobbet och bjuden på nyårsmiddag! Jag ska fan se till att komma dit på middagen, äta måste jag ju ändå, kosta vad det kosta vill! Kan inte ligga här, det blir ju uppenbarligen inte bättre, när blir det de? Okej, det har gått lite mer än ett dygn och jag låter som om jag ska dö men helt ärligt, det gör väldigt väldigt ont! Och när man inte kan göra någonting för att det ska kännas bättre så blir man snabbt ganska bitter! Får fira in det nya året med ett jävla helvete, då kan det ju iallafall bara bli bättre! Heja! Godnatt mina vänner! Sov åt mig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0