söndag hallå!

Godkväll på er!
Har precis ätit middag och nu väntar jag på att mamma ska göra lite våfflor.
Är super seg idag. Det var en mycket intressant kväll igår. I nyktert tillstånd på krogen var kanske ingen succé för att inte låta som en fjortis, men det var väldigt intressant att se.
Michelle och Denise hade verkligen en fin lägenhet! Tack för en trevlig kväll! Och hoppas jag får komma tillbaka.
Nästa krogrunda är det inte jag som kör!
Hejhej fjoooortis!
Nu ska jag äta våfflor och njuta av söndagsångesten. Imorgon cyklar jag till jobbet halv sju, tjoohej!
trevlig kväll! puss

Kommentarer
Postat av: emma

VACKER! :)

2011-09-18 @ 22:07:36
URL: http://bananaman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0