oinspirerat

Hej där!
Känner mig sådär lagom inspirerad idag. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt och nu under morgonen har jag nog vaknat 100 ggr. Jag som tänkte att jag skulle rensa på mitt rum idag, då menar jag verkligen rensa. Det har nog inte varit en dammsugare här inne sen jul. Och jag har redan gjort garderoberna så det står en massa påsar med kläder i rummet, dom ska bort innan dammråttorna får för stort övertag.
Men dom ringde från jobbet precis så det får väl bli halvinspirerad rensning till halv fyra.
Men för att inte glömma något bra. Igår eller borde säga inatt så skickade jag in min ansökan till Undersköterska utbildningen. Så nu går jag i väntans dagar! Heja!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0