big thinking

Nämen Heeej! Hur står det till idag?
Jo, tack här är det bra.
Har jobbat idag mellan 12-17. Skulle egentligen besökt gymmet imorse, hör och häpna!
Men så blev det inte, bättre lycka nästa gång! Egentligen gjorde det inte mig något eftersom mina ben är som två stockar idag. Jag går iallafall som att jag haft nära kontakt med en.. Sjukaste träningsvärken! Orkar inte ens gå med mamma på en kvällspromenad.
Men nu har jag ätit en chokladkaka, bra gjort! Så imorgon är det nya tag.. Som alla andra dagar! Haha!
Varför lyckas alla utom jag? Varför föddes jag med Sveriges värsta och största sötsug? Varför föddes jag med ett psyke och en vilja som ett asplöv? och varför fick jag aldrig någon själv disciplin över huvud taget? Men fram för allt.. varför är allt onyttigt gott?
Ja, jag har lite att fundera på. Så här hinner jag inte sitta mer!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0