leo

Tjenare! Här ligger jag i min nya ziperall. Jag kommer nog aldrig att kliva ur den mer. Tänker bo här för alltid.
Visst, jag känner mig som en leopad men det är ju inte jätte konstigt, men framförallt varför inte? Vilken tur att hela hösten och vintern är framför oss. Så jag har en anledning till att inte ta den av mig. Haha!
Kommer säkert ha den till sommaren med om jag känner mig rätt!
För övrigt så är det idag som är min första dag som "studerande". Idag började jag nämligen min undersköterska utbildning. Just nu känns det som att jag inte har koll på någonting men det blir nog bra. Enligt skolan så ska jag vara klar till nästa jul så jag hoppas verkligen att jag kan lyckas med det.
Imorgon får jag första boken, så då börjar jag. Nervööööös, neeeeej!
Men först ska jag jobba.
godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0