årsfest


tjenare!
Sitter här i min soffa och försöker plugga. Går inget vidare just nu faktiskt men jag får ta tag i det lite mer ordentligt. Efter igår så är jag ändå ganska slö.
Säga vad man vill om kvällen men jag hade fantastiskt roligt. Saker blir alltid vad man gör de till!
Bakis va jag inte heller, har nämligen kommit på ett trick för de.
Dansa och svettas ut all alkohol ur kroppen- check!
Drick 10 glas vatten innan du går hem- check!
Och sluta drick typ 4 timmar innan du går hem och sover, haha! se till att alkoholen är dyr och plånboken tom
sådesåå!

Tur att det bara är årsfest en gång om året, så trött som jag är nu.
Nä, nu tar jag tag i pluggandet och hoppas på bra resultat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0