Skämmes ta mig fan!!

Gjorde precis en fruktansvärd upptäckt! Den 25 oktober fyllde min blogg 2 år!! och jag glömde bort att fira detta!
Om det fanns en ursäkt, inte ens då hade det varit okej.
Känner mig som en hemsk männsika, framförallt när jag inser att jag även glömde att fira 1 år tillsammans med mitt körkort den 10 november. Jag borde varken ha blogg eller körkort..

Hur som helst så vill jag gratta bloggen såhär i efterskott, Grattis!
Och även tacka er som verkar läsa, titta på bilder, kanske skrattar åt mitt innehållsrika liv eller bara inte har något annat för er. Inne på min blogg är ni iallafall och det tycker jag är väldigt roligt!
Tänkte fortsätta förgylla er vardag!
Nä, seriöst.. Det är väldigt kul att så många faktiskt är här inne, keep it up!
Och det där med körkortet.. ja, vi tar det en annan dag. Man kan ju alltid fira något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0