första advent

Nu skulle man ju kunna tro att jag inte överlevde efter spinningen i torsdags eftersom det varit väldigt tyst här sen dess. Men, så är inte fallet eller ja det beror ju på.. Höll på att stryka med i helgen eftersom jag fick 39 graders feber natten till fredagen och fick stanna hemma från jobbet. Sen har jag legat som en pöl i soffan hela helgen. Idag är jag feberfri och känner mig som en ny människa. Så helt lätt va det ju inte, men det hade inget med spinningen att göra iallafall..
har inte något större arkiv av julbilder, men det är en vinterbild iallafall.

Och så har första advent kommit och jag har inte en enda julsak uppe. Jag har nämligen fullt upp med att hålla mig kvar på marken nu när även Berit är här. Hon verkar vara stark coh veta vad hon vill här i livet. Tydligen skulle hon möta upp en vän här också, vi får väl se vad de mötet resulterar i.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på julsånger för barn, dom enda jag kan och någonsin vill kunna.
Ha en mysig första advent och håll i er!
puss dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0