en månad till julafton

Heeeeeeeeeeeeeej! Hur kul kan man ha när man sitter och väntar på att plattången ska bli varm? Nä, inte så..
Ska snart åka in till Kungsbacka för lite ärenden. Ska bland annat gå in på Fyren, Kungsbackas stooora bibliotek för att låna en bok till skolan, tar med mig lånekortet från trejde klass med min sjukt snygga signatur på baksidan.
Sen ska jag göra ett sista försök med uppdraget- köp vinterjacka! Vi får väl se hur det går..
Ikväll blir det spinning!
puss på de!

och angående rubriken, ja det är en månad kvar idag och jag startade dagen med vörtbröd och glögg.
Ska nog göra det varje dag fram till jul, kommer ju aldrig att tröttna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0