twentyone

Och så kom dagen då jag inte längre kunde säga att jag bara är 20 år, fan!
för idag blir jag nämligen 21 år!
Frågade mamma om hon kunde förstå hur gammal jag blivit, men det kunde hon ju inte eftersom hon fortfarande bara är 30 år..eller? Men sanningen är hård och rättvis!
Okejdå, GRATTIS på mig!

Självklart firade jag dagen med Barro & Ida.
Vi fikade på Karma och sen gick vi till kungsmässan och jag handlade upp mina presentkort jag fick imorse.
ja, man fyller ju bara år en gång per år och då är det okej.
mycket trevligt!
 resten av dagen ska jag fira med min familj. Jag har bestämt mat och sen blir det fotbollsträning på det.
Inget kalas i år, här finns inte mycket att fira, ingen tid heller! Hahaha!


såhär glad är jag idag, typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0