fredag13

Godkväll!
Efter allt tjat om Fredag den 13:e så inser jag att det bara är bullshit. Det har inte hänt mig ett jävla skit idag som skulle kunna bero på just de. Men peppar peppar jag har ju inte somnat än, och kvällen är ju inte över..
Skulle inte förvåna mig om något hände nu, Gud lär ju säkert läsa detta.. (?)
eller har det med Gud att göra? Skit samma!
Sen till ett annat "problem".. Jag har fått en ny dator så där i samband med att jag blev lite äldre igår. En MacBook Pro. Men saken är den att jag har inte en j*vla aning om hur man gör så det här med bilder i bloggen.. det blir när det blir!
Men jag lär mig nog hyffsat snabbt, om jag har tur!
nu ska jag sova, jobb hela helgen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0