svarta converse, billigt och bra!

Hejsan hoppsan!
Just nu kan jag nog vara den tröttaste människan i världen. Iallafall i Sverige, Halland, Kungsbacka kommun, Frillesås, min gata?
Ikväll har jag jobbat. Det var mycket trevligt!
Jag gillar det!

Imorgon ska jag mysa lite med idis!
Vi tänkte baka, får väl se hur det går.
Sitter just nu och letar efter billiga converse, svarta!! några förslag?
säg inte blocket eller tradera.. eller någon annan konstig amerikans hemsida där frakten kostar multum!
Vet inte varför men jag känner att jag behöver ett par svarta. Har alltid kännts lite väl emo men helt plötsligt så slog det mig att det kan vara snyggt..
Men dom ska fan vara billiga!! Haha!

Help me, pleeeaaaceee!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0