night time




Heeeeeeeeeeeeeej! Sitter i min säng och väntar på bättre tider. Egentligen sitter jag och väntar på att alla mina familjemedlemmar ska göra klart sina sysslor inne i badrummet så att jag kan gå in och duscha.
Ikväll har jag jobbat. Det har varit lugnt, men imon är det dax igen! 12- 21!

Tänkte att jag skulle fortsätta sticka lite på det som snart blir en sjal.. det är tanken iallafall.
Sist somnade jag och vaknade av att jag låg på en sticka och det var inte skönt, haha!

nä, nu jäklar är det minsann ledig i badrummet och tvn är avstängd, vilket betyder att jag är ensam vaken.
Dax för en dusch!
hejhej och godnatt!

kanske det roligaste och mest meningsfulla inlägget på länge, japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0