kalajs

Hallå mina vänner! och ni andra..hah!
Sitter här i min fotölj och har precis målat naglarna med ett lack jag köpte här om dagen. Beigeguldglitter typ!
Idag är det kalas här hemma hos oss. Min mamma fyller 48 år!! imon och hon bestämde att det tydligen var stort och tvunget att firas lite extra, kan förstå henne..
Så snart trillar hela släkten in genom dörren och det blir ös!
En annan fick ju städa som aldrig förr. Dammsugade till och med listerna bakom sängen(?)
Man kan aldrig vara säker på vart mormor tittar...


jag och mamma

Tänkte hoppa in i duschen men mamma är på krigsstigen så jag vet inte om jag kanske ska låta henne duscha först för att undvika eventuella köer i badrummet..
jaja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Svenveronika

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-09-09 @ 09:43:42
URL: http://svenveronika.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0