förnekeslsen är total, fortfarande sjuk



Ja, jag kan inte mörka det längre. Jag är fortfarande sjuk!
Även om jag verkligen försöker inbilla mig att jag är frisk. Jag tänker nämligen såhär, att man kan ju inbilla sig att man är sjuk och då blir man det, då borde man ju kunna göra tvärtom. Men fan asså det är rätt jobbigt faktiskt!
Febern är ju borta vilket är ett stort stort plus, men nu har näsan börjat härma niagarafallen.. och jag som älskar att snyta mig, fy fan!

Men imorgon tänker jag göra ett nytt försök med att vara frisk.
För då måste jag åka till kungsbacka!
Den som inte vill bli sjuk får helt enkelt hålla sig inne.. eller låt bli att pussa på mig!

godnattpuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0