dan före våffeldan



Godkväll babes!
Sitter just nu inne på mitt rum och väntar på mat, vilken lyx att man fortfarande bor hemma. Iallafall när det gäller maten!
Har precis duschat efter min powerwalk. Är ändå rätt stolt att jag gått två dagar i rad nu! heja mig!
Försöker få tillbaka mitt "fotbollssug" men det går inte så bra. Just nu känns det inte alls roligt, jag hoppas att det kommer med det fina vårvädret..

Imon är jag ledig. Undra om det blir en tur till göteborg eller om det blir en slappdag?
om inte annat ska jag tycka i mig massor med våfflor! det va den träningen det..
jaja, klart slut från mitt intressanta liv!
dax för mat!
 
puss på er


Kommentarer
Postat av: Tagesilja

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-06-19 @ 07:21:45
URL: http://tagesilja.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0