vad har hänt?

Hejhejhej!
Eftersom mitt bloggande verkar ha tagit semester så får jag nog göra något åt det.
För nu har ju jag äntligen semester i två veckor!
Men det var ju ett tag sedan vi hördes av så jag tänkte visa vad jag har förgyllt mitt liv med det senaste.
Vi flyttade in i det nya huset.

En säl solade på altanen.

Gjorde ett sjökort av kebab över öarna här utanför. Blev bra!

Gjorde kungsbacka by night med brudarna

Gillade utsikten från vardagsrummet.

Köpte soffa på Mio.

Jobbade och fick kärleksfulla meddelanden.

Firade midsommar i ett något blåsigt Äskhultsby.

Tog en sväng med båten.

Sådär, uppdateringen kunde inte varit mer exakt. Nu vet ni precis vad jag sysslat med och framförallt hur intressant och roligt det var, haha!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0