sol eller inte sol

Hejhejhej!
Såhär bitter såg jag ut idag när jag och Amanda försökte bättre på brännan. Problemet var bara det att vi bor i fel land. Att vi aldrig kan ha en ordentlig sommar för så fort man visar sig utomhus så försvinner solen.
Men vi ger inte upp, bättre lycka nästa gång. Annars vet vi vilken källare vi snart får besöka! Hehe!

Ikväll har min farmor & farfar och kusin varit här på middag.
Farmor fick en iphone 4 vit i tidig födelsedagspresent av farfar, så imon blir mitt uppdrag att lära henne allt jag kan!
Det var ju trots allt jag som lärde henne att smsa för ett antal år sedan. Tror det kommer gå bra den här gången med, eller hur var det nu med gamla hundar... hehehe!

Nu ska jag sova, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: the only one

Fritzl here we come!

2011-07-08 @ 10:33:16
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0