rocking around

Igår när jag var i kungsbacka sprang jag in på stadium. Ja, jag gick iallafall för fort för mitt eget bästa..
I vilket fall som helst så köpte jag mig en rockring. Skit skoj!
Så nu var jag ju tvungen att testa den efter jobbet. Jävlar säger jag bara, usch vad ont det gjorde, och fy vad jobbigt det var. Det stod att om man var nybörjare vilket jag anser att jag är så skulle man göra 1-3 minuter/ 2 ggr om dagen. Jag gjorde 3 minuter, sen hade jag ont och var väldigt trött. Mitt största problem är att jag inte vet vart jag ska göra av armarna, tips?
Hur som helst så tror jag att det är grym träning, det känns så för min mage är helt mör nu.
Tycker alla borde testa!
kanske ska tillägga att dom små bucklorna på insidan av ringen är tyngder. Den väger 1,2kg den där ringen!
Och det känns vääääldigt tydligt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0