och så vad det de där med stockholm

En liten sammanfattning av vår otroligt trevliga och innehållsrika helg i Stockholm.
Sen ska jag sluta tjata om det, jag lovar! Haha!
Vi anlände vid lunchtid på fredagen, och det mesta kändes suddigt.


när vi blev av med sinnesförvirringen hittade vi en uteservering som bjöd på både sol och cesarsallad, eller ja Ida bjöd.


här bjöds det på lite snygga brudar med..


vi gick förbi Kungen och insåg att "Slottet" inte alls såg ut som ett slott.


På lördagsmorgonen tog solen oss med storm och vi åkte till "havet" som finns i Stockholm,
men alla vet att det inte är ett riktigt hav.


Efter några timmar i solen och lite uppfräschning så gick vi till Friday's och åt en underbar middag.
Och vi var smarta nog att kombinera detta med trevligt sällskap.


hann med en och annan drink. Bilden visar en "liten" strawberry daiquiri.
Undra vad en "stor" hade gjort med mitt sinne?


Den lilla blev fler och på Café Opera var vi riktiga kaptener, tydligen..


tillslut valde vi att inte synas mer.


Från söndagen finns inte så många bilder, tacka gudarna för det!
Men framförallt tackar jag Tacobar som var räddningen.
Och en hel del shopping.


Summa summarum så vill jag tacka för en underbar helg. Alla inblandade!
Speciellt tack till Stina för din gästfrihet och omhändertagande. Du är toppen!
Men framförallt vill jag tacka min käraste Betty för resan. Får ju inte glömma att det var hon som köpte biljetterna till mig när jag fyllde år. Du är bäst!

och Stockholm, Vi kommer igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0