inte utan mitt sockervadd

Här står jag och försöker smälta in i sockervadden. Lyckas jag? Ja, jag tycker nog det.
Man kunde välja mellan vitt och rosa, och valet är väl rätt självklart, rosa även om det kostar fem kronor extra!
Man får ju inte vara dum, måste ju matcha tunikan, sjalen och naglarna. Hahaha!
Vi hade det iallafall väldigt bra på Liseberg. Tills det började ösregna. Men paraply och tålamod löser det mesta.
Märkte dock att jag kommit upp i åren när jag blev otroligt yr efter kaffekopparna..
Fick ta ett avslappningsvarv i kaninresan för att komma på banan igen.
Ikväll tar jag det väldigt lugnt, som sagt man är ju inte tjugo längre..
Ha en trevlig kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0