cyklar runt i världen

Hallå kära vänner!
Har äntligen vaknat till liv. Efter en helg full med jobb så fick jag lite sovmorgon idag. Ställde ändå klockan på halv tio. Men glömde ladda mobilen så då vaknar man elva istället.
Ska jobba ikväll, 15.15-21.15! är inte ledig för ens på fredag..
Men först ska jag ta tag i en sak som hängt som ett moln över mig länge nog.
Jag ska lämna in min trasiga cykel på lagning. Så jag äntligen kan börja cykla runt igen.
och helt osökt fick jag en låt på hjärnan..
Vi cyklar runt i världen,
vi spelar på gator och torg,
vi spelar på allt som låter,
ja till och med på vår hoj!


Dax att sätta planerna i verket.
Ha en bra dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0