makeover



Godkväll och hallå på er!
Har hållt en låg profil den här veckan. Kanske för att jag har jobbar alla kvällar sen i lördags, lite trött på det nu.
Men imorgon är jag ledig och då händer det grejer.
Automatiskt fick jag en makeover. Klockan tio ska jag nämligen infinna mig hos Tandläkaren och jag bara hoppas på att det ser lika stålande ut som alla andra år. Sen åker jag nästan direkt till Amanda på salongen och hon tar sig an det som växer på mitt huvud. Hon gör det bra!

Så enligt mina förväntningar kommer jag vara väldigt snygg och fräsh imorgon!
 Nu ska jag sova och invänta min makeover. Någon skönhetssömn känns ju lite att ta i..

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0