2011- Välkommen!

Gott nytt år på er!
Hoppas ni hade en bra nyårskväll och att 2011 blir ett bra år.
2010 var kanske inte mitt år så därför hoppas jag nu allt på 2011.. Det ska bli bra!
förutom min åldersnoja som börjar ta över..21 år om fem månader, NEEEEEEJJJ!

Idag har jag inte rört mig speciellt, förutom en rejäl kraftinsatts när jag ägde upp hela familjen på wii.
Pizza har jag självklart slaffsat i mig och städa mitt rum borde jag somvanligt men orkar ej.
La ner det där med nyårslöften i år eftersom jag aldrig någonsin kan hålla ett! Men jag kanske borde ha ett iallafall.. - HÅLLA ORDNING SÅ JAG SLIPPER STÄDA JÄMT!!!
Får suga på den karamellen ett tag!


lägger upp en nyårsbild från 2008/2009 som firades i Thailand.. Här hemma blir bilderna inte lika bra. Om jag erkänner så försökte jag inte ens!

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0