work it

Godkväll på er!
Har precis duschat. Fick dock lite mer äventyr än önskat. När jag klev ur duschen så var hela badrumsgolvet täckt med några centimeter vatten, jaha?.. Då var det dax att hitta några trasor och gå ner på mina annars obrukbara knän och börja torka. Ja, duschen blev ett kombinerat bad och golvet blev rent!
Vad har jag gjort annars idag? Jo jag har jobbat, slut på ledigheten och back to work.
Även om jag trodde att jag skulle smälta bort ett tag så klarade jag mig och jag tänker ge mig på det imorgon med.
Åkte till mamma gjorde jag igår och nu sitter jag och stirrar på alla mina väskor som många gånger förr. Varför packas dom inte upp? Hur mycket och hur länge jag än tittar så tittar dom bara tillbaka på mig..
Jag får väl se vem som vinner den här kampen!
Tidigt, tidigt, tidigt imorse sådär runt 07.00 så fick jag ett uppdrag.. Och den här kampen vann jag! HA!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0