Solsida

Hallåhej!
Kom precis hem. Har varit hos Amanda hela dagen och solat. Vi avslutade det hela med en glass i torstensvik.
Tack för det Amanda, du är beest!
Så fruktansvärt skönt att bara slappa hela dagen och veta att man inte behöver göra någonting, och inte imorgon heller!
kanske den absolut sötaste hunden jag någonsin sett!
Maja heter hon, och jag vill kidnappa henne!

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sen njuta av en ledig kväll.
Hoppas ni alla har haft en bra dag, i solen eller inte..
puss

Kommentarer
Postat av: Vera

Vilken storlek publicerar du dina bilder i?

Älskar din blogg!!!!

2011-08-02 @ 19:24:25
Postat av: din för evah

Du kan va bäst <3

2011-08-03 @ 22:03:06
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0