en sån där dag

Hej snyggingar!
Ligger i min säng just nu. Idag mår jag inget vidare. Skulle egentligen jobba hela dagen men när jag vaknade imorse hade jag jätteont i huvudet, var yr och mådde illa. Men jag tyckte ändå att det borde gå över om jag åt lite. Då höll jag på att spy och blev helt svettig. Så jag fick helt enkelt ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma. Sen somnade jag om efter mycket om och men, eftersom sängen kändes som om den flöt på ett stormigt hav.
Det konstigaste är att jag får så här ibland. Vissa dagar är jag jätte yr och jag kan verkligen inte förklara det, kanske någon typ av migrän? I don't know..
Ska iallafall ligga här, helt stilla, hela dagen. För det är det som fungerar bäst!
Ni får ha en trevlig dag, jag ska iaf göra mitt bästa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0