you sold my soul


Sitter i min säng och äter kakor, "jättegoda kakor" står det på förpackningen och jag föll som en fura!
Det finns mycket som snurrar runt i mitt huvud nu, inte minst huvudvärken fast den snurrar inte, den slår..
Jag har kommit att bli en väldigt stökig människa, eller är det bara tillfälligt? Jag hoppas det!
Har också märkt vilken fantastisk uppfinning munsårsplåster är! Många kanske tycker att det är äckligt men bara så ni vet så bär alla människor på det viruset och kan få det när man minst anar det. Därför tycker jag att det är bra för jag vet när jag får det.. när jag ska bli sjuk!
SUPRISE!

Nu ska jag ägna mig åt mina kakor (som egentligen inte är mina men jag har dom i mitt våld just nu) och läsa nya nummret av Cosmopolitan.
" 4 skäl till varför du snoozar" låter som något jag verkligen vill läsa!

xoxo


Kommentarer
Postat av: emma

Snygg du är!!!

2010-09-22 @ 15:22:00
URL: http://bananaman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0