While everyone's lost, the battle is won


AAhh, men tjena!
Sitter här och känner inte min egen kropp. Vadå? tänker ni..
Jo, för jag är nämligen så trött att mina ben just somnade och nu blir det väääääldigt jobbigt att gå till badrummet.
Det är nog bara min hjärna som fortfarande är vaken, och den brukar ju kanske inte hålla den högsta klassen.. hehe!

Som ni förstår så klarade jag mig igenom Göteborgskörningen! Det var nog det stressigaste jag har gjort på väldigt länge, och jag önskar att jag hade haft 100 ögon. Men jag och mina två kämpade på och gjorde det riktigt bra. Så nu har jag bokat allt! Teori och uppkörning.. suprise suprise!

Har även jobbat hela kvällen och det svider lite att jag börjar kvart i sju imorgon igen. Borde nog egentligen övernatta i personalsoffan.. För er som inte vet så är det den absolut skönaste soffan som någonsin funnits och där har jag tillbringat många timmar!

Ska släpa mig in till badrummet nu, att ta bort sminket kan vara det värsta som finns!
Bara tanken att ta bort det gör att jag istället skiter i att sminka mig överhuvudtaget,
någon som känner igen sig?

godnatt!


Kommentarer
Postat av: amanda

Fiifään för smink.

2010-09-02 @ 07:15:48
URL: http://amandamaries.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-03 @ 21:58:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0