Vad gör vi nu?

Jag lider av en mindre kris, eller helt ärligt så är den nog större än vad jag vågar erkänna.
Är det bara jag och min dator som har problem,
eller kommer ni inte heller in på facebook?!
Waaaahhhh!
Vad gör vi nu? Hela mitt liv försvann och helt plötsligt har jag ingenting att göra..
Jag får panik och inser att det finns en massa andra saker jag kan göra men som inte alls ger mig lika mycket som facebook gör!
ohhh myy, låt det inte vara för evigt!

Försöker smälta det som har inträffat och försöker tänka på annat, går ut i trädgården och sätter in kaninerna i buren..Dom har iallafall inga problem! Möjligtvis kaninproblem men det är inget som säger till mig..


Kommentarer
Postat av: emmyg

oh tack vad kul att höra sötnos :D

2010-09-24 @ 09:17:20
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha det är lite jobbigt när FB inte funkar faktiskt :P dagens i-landsproblem typ ;)

2010-09-25 @ 15:41:41
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0