the day she turned up



Många har undrat, saknat och haft tvivel men nu är jag här igen!
Har bara haft ganska mycket att göra och inte riktigt haft tid. Inte för att det jag brukar skriva har någon större mening men det jag har gjort har jag bara inte orkat skriva om. Så vad fan har hon gjort egentligen?
Nej, det är inte så dramatiskt som det låter!
I fredags var jag ute med mina sexiga vänner, sen på lördagen var jag så bakfull att jag inte orkade starta datorn, sen gick jag till jobbet. Igår vaknade jag upp som en ny människa, pluggade teori, åkte till kungsbacka som shoppingstöd och for sedan vidare till jobbet. Idag har jag haft min sista körlektion och pluggat teori i många långa timmar!
so, that's the way the cookie crumbles!
Jag sa ju att det inte var någon idé att blogga, like you people care..

Nu har jag stylat nog med min engelska och ska hoppa rakt ner i sängen!
imorgon är det en lång dag på jobbet och jag ska vara go & gla'

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0