if you hang with me

Godnatt!
det borde man egentligen kunna ha som hälsningsfras, precis som godmorgon och godkväll.. men det funkar inte riktigt va?

Sitter här och har precis upptäckt att Robyn är ändå ganska bra..
Jag ska snart sova eftersom jag ska upp och jobba imon igen. Har jobbat hela dagen idag men imon blir sista på iallafall två dagar.

Har även hunnit med ett kalas. Min kusin Tova fyllde 2år!
Hela tjocka släkten var där och åt mat och tryckte i sig tårta (glass)..
Jag lyckades även shoppa också,
En av mina andra kusiner säljer jultidningar så jag köpte lite grejer av henne,
fatta att hon kan få en 40" LCD- tv om hon säljer tillräckligt mycket!!!
Om jag hade sålt tidningar när jag var liten så hade jag som bästa kunnat få en "tjock- tv" med inbyggd VHS..
det var INTE bättre förr!
Kan jag sälja jultidningar nu då??...


tova blåser ut ljus


glasstårta med frukt. jag åt för mycket...


godnatt!
passar bättre här


Kommentarer
Postat av: Nena Schönberg

åå såg ut som att tortan var nyttig ju ;)

2010-09-05 @ 00:53:31
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0