häromdagennäralltgicksådärbra

Hej!
Av alla onda ting så har gud bestämt sig för att jag skulle få urinvägsinfektion, jag tackar, bugar och bockar!
Det gör ju så jävla ont att jag helt seriöst funderar på att torka ut mig själv och aldrig mer kissa!
Fast jag vet att man ska göra precis tvärtom för att bli av med det, men då utsätter man ju sig för ständiga toabesök och toabesök inefattar endast olidlig smärta.. och vad jag vet gillar jag inte självplågeri!

Har sakta men säkert börjat städa på mitt rum men avbryts hela tiden av att "nöden inte har någon lag"..
Hela rummet är fullt med stora gula påsar med en blå text.. gekås!
Jag och Malin min kära vän och kollega var där i tisdags och slogs med alla pensionärer och galna mammor. Fick med mig väldigt mycket hem, både vettiga och mindre vettiga grejer.
Men det var en toppendag!


med en galen frisyr kunde jag inte lämna ullared utan en mosbricka
peace!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Vilken juste tant i bakgrunden!

2010-09-09 @ 17:00:21
URL: http://bananaman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0