som en boll kommer jag tillbaks till dig


 Hallå hej!
Idag har jag gjort det igen.. Jag har varit på Ge-kås! IGEN! Haha!
Köpte lite skitsaker som man alltid gör, sen gjorde jag en investering och köpte nya jobbskor..Håll i er nu...
ljusrosa foppatofflor 49:-!! YEEEEEES!
Jag vet några stycken som kommer bli stolta över mig!

Nu är jag hemma och laddar för en helg full med jobb..
puss på er!
framförallt på Morgan som jag inte fick träffa idag.


en påse full med baconsnacks


två donuts hoppade på mig när jag handlat klart


hur stavar man till donuts?


vill påpeka att.. ja jag bröt foten bland alla hysteriska tanter med kundvagnar!
med tanke på första bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0