inte alltid på topp



Godmorgon!
Förutom den något dåliga uppdateringen på det senate så är det inte mycket annat som är bra.
Igår, ja igår så fick jag något på posten. Eller kanske inte men som ett brev på posten... urinvägsinfektion, igen!
Jag blev väldigt glad! Med tanke på att det tillslut gjorde så ont att mat och annat bestämde sig för att komma upp, åkte till akuten och satt där några timmar, gick in och kissade, doktorn sa "du får pencilin" och åkte hem.
Illamåendet förvann men det var väl det som var positivt.
Idag är det lite bättre. Amanda ska klippa mig och färga mitt hår idag och jag tänker gå. Jag kommer gå på toa ungefär sjutusenmiljader gånger men det får det vara värt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0