1år

Hurra hurra hurra!
Ett stort grattis till bloggen som fyller 1år idag!!

Idag för exakt ett år sedan startade jag och min soulmate Ida den här bloggen.
Nu är det dock bara jag som använder den men det har varit ett bra år. Många roliga och mindre roliga saker har hänt och det är alltid kul att gå tillbaka och minnas vad man skrev och hittade på då..
Jag tänker fortsätta blogga, hur länge? det vet ingen...
Men just nu är det bara en rolig sysselsättning!


tack till er som läser och uppmuntrar mig för att bloggens fortsatta liv,
och ni andra kan ta er i häcken! Jag vet att ni vill läsa...

love


Kommentarer
Postat av: emmys bloggkalas

hahah jaa precis ;D

2010-10-28 @ 09:17:58
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0