what to do?

Dag 1 med körkort. Dag 1 med iphone 4.
Allt känns bra!


Sitter just nu och funderar på vart jag ska köra idag. Känner att jag måste ut! Frågade mamma om hon inte hade några ärenden som jag kunde fixa men det var bara Konsum som var aktuellt, 2 minuter i bil? Hmm...
Hämta Kajsa i skolan? 2 minuter?...
Har ju tidigare lovat mig själv att jag ska köra till morfar men det är kanske lite för långt idag när jag ska jobba om några timmar... Fan då! Och inga pengar har jag heller så det är ingen idé att åka och shoppa!
Det här med körkort kändes ju nödvändigt..

Just de, fick min iphone 4 igår med. Efter många långa minuter och en hel del kraftord fick jag tillslut i SIM- kortet.. Va fan liksom??!!
Men mitt nr har inte flyttats från mitt gamla kort än så den är tyvär ur funktion just nu. Så där går det inget vidare heller.

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0