pengarna rullar in som de ska

Vad händer? Jo, jag har fått löneförhöjning! Håll i er nu..3 kr!
Nu tjänar jag 5 kronor mer än vad jag gjorde när jag började för snart tre år sedan.
Om det fortsätter såhär så räknar jag med att vara miljonär och leva livet på varmare breddgrader om några år..
Tänk vad bra man har det!

Vilken tur att jag ska åka till Köpenhamn på fredag så jag kan bränna upp hela lönen (som trillar in på kontot samma dag).
BARRO!! jag lääääääääääängtar efter diiiiiiig!



sa jag föresten att jag åker till köpenhamn på fredag?!!!
YEY YEY YEY!


Kommentarer
Postat av: Michelle

GRATTIS!!

Halsa Barro o ganget fran mig!

O du.. jag lyckades pimpa min blogg lite!! :)

Puss pa dig goding!

2010-11-24 @ 18:26:05
URL: http://michelleastergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0