kompis det går bra nu!

När jag för tillfället inte ens kan stava till goddag så räcker det med ett Hej!
En ledig dag som inte blev lika ledig som jag trodde.
Amanda min underbara vän & frisör fixade till mitt hår som har en förmåga att bara älska färgen gul, i don't know why?
Resultatet blev somvanligt väldigt bra! tack amanda!
Sen sprang jag raka vägen till jobbet för där var det dax för sårutbildning..
I 3 timmar satt jag på en stackars stol. ja, jag vet inte om jag tycker mest synd om mig själv eller stolen?
Intressant var det iallafall!

Nu ska jag bara slappa i soffan och hoppas på att jag inte blir sjuk. Snoret i näsan säger nämligen något annat!
- dagens vuxenpoäng!
jag gjorde middag till mig och kajsa.. stekt falukorv och pasta!
kajsa sa att det var gott så jag antar att det var lyckat..


jag och min lover amanda!

puss


Kommentarer
Postat av: din love är besvarad

stekte du pastan??

2010-11-18 @ 20:48:47
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0