reality

Tjenare vänner!
Ligger i min säng och tänker tillbaka på helgen. Kan ha varit den bästa helgen på väldigt länge!
Tack Barro, Eléa, Filip och Martin!
och självklart ett stort tack till Kim som är en underbar vän!
Jag hoppas att du hade det lika bra som jag! Vi måste göra om det!

Men nu är jag iallafall hemma igen och tycker ändå att det känns bra. Lite kallt för min smak men jag har inhandlat en stooooor kofta så den får visa vad den går för.
Fick faktiskt shoppat en hel del i Köpenhamn, har inte kollat kontot än men jag är inte säker på att jag vill det heller..
Men det är ju inte varje dag man är i Köpenhamn så det får vara ångestfritt!
Om jag orkar så kommer det bilder senare. Fyndsäkert!



Nu ska jag äta kyckling, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0