stackars lilla lilla flicka

Sitter just nu och kollar runt lite på olika internet sidor. Somvanligt var jag ju tvungen att klicka runt på Aftonblandet.
Och vad hittar jag? Jo, ja det är helt otroligt! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Den här lilla tjejen, 11 år är hon faktiskt. Hon är en "fashionista" och hennes mamma äger en av sveriges mest exklusiva klädesbutiker. Hon har bara en massa svindyra kläder och är helt hypnotiserad av alla kläder, väskor och skor.
Många kanske tror "är hon avundsjuk eller?" men nej det är jag verkligen inte. Visst hade jag inte tackat nej till en snygg märkes väska, men det är inget som verkligen lockar mig.
Stackars lilla tjej, undra hur hon blir när hon bli äldre. Det verkar nästan som om hon ser ner på "oss vanliga", jag tror att tillslut så kommer allt detta komma tillbaka som ett slag i ansiktet, falskhet och ensamhet är nog tyvär något som det kommer finnas mycket av i hennes liv. Hon tror ju att det här är normalt, hoppas hon inser att det inte är det i tid.. om hon någonsin gör det.
Ett barn förstår inte det här, det verkar inte hennes mamma heller göra!

väskan hon håller i är värd 15 000kr.

Chloé Schunterman, 11år
se när hon var med i tv4s "förkväll"
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schulmanshow/article7194941.ab?start=1291


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0