one week to go

Hejhå lilltå!
herrejösses vad trött jag är! Det är måndag, jag har jobbat hela dagen och jag är hungrig. Jag älskar att klaga, en liten hobby jag har.
Men jag kommer snart att rycka upp mig för det blir nämligen köttfärspaj till middag!! Vilken fest!

Idag om exakt en vecka sitter jag på Cypern och glassar i solen. Ska bli så sjukt skönt att komma bort iallafall en vecka. Inte varje dag man får fira sin 20års dag utomlands, hurra!

time to say haaaaaj, köttfärspaj!
(okej, den sög!)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jäkla glidae Nea =)....Se upp så jag inte slinker med i resväskan. Lite semester hade iiinte suttit fel nu iallafall. kram

2010-05-03 @ 19:24:40
URL: http://www.fixatilldig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0