mjäll?, what a hell!

Fick precis en mindre chock när jag borstade håret..
Jag trodde på fullaste allvar att jag hade råkat ut för folksjukdomen mjäll!!
Men efter en lång fundering och många tankar, "hur ska jag kunna gå vidare i mitt liv?", "kommer jag ha några vänner kvar?" och framför allt "överlever jag?"
så kom jag ju på!!...
jag brände mig i hårbotten när jag var på Cypern!
ja, sånt händer oss tunnhåriga!

jag har helt enkelt börjat flå, i huvudet. Och dessutom bara på ett litet ställe på ena sidan nästan i pannan.
Så nu kan jag skratta mig lycklig och veta att jag överlever den här gången med,
vilken tur!




*förstår man inte ironi eller inte har humor så ska man inte läsa det här!
borde detta stå först kanske?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0