är det söndag idag?


me and papi

Tjenamors och grattis alla mammor på mors dag!
min mamma tyckte att det passade bra att jobba hela kvällen så hon får ingen present, än!

Idag har jag jobbat 7- 17. Kändes som om klockan stod stilla heeela dagen. Den gjorde säkert det bara för att jävlas.. for shore!

Hela dagen har jag gått omkring och trott att det är måndag, det var inte förens någon gång efter lunch som jag insåg att det bara var söndag.. har ingen bra förklaring på det men jag fick helt plötsligt en extra dag vilket gjorde mig glad.

Så imorgon när det verkligen är måndag så ska jag till kungsbacka med barro, vi ska plugga teori!!!
plugga? det var fan längesen.. ett år sen ungefär! Inte för att jag saknar det men ge mig ett prov och jag gör det, haha!

nu ska jag gå och ta ut en jacka ur tvättmaskinen, som jag aldrig har tvättat innan. sånt är alltid spännande!
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0