vår

hörde precis att dom sa på nyheterna att våren har kommit! Det har nämligen varit medeltemperatur över 0 i mer än en vecka i skåne.
Dom visade lite fina bilder på några små blommor som hade slagit ut och några knoppar på en buske.
Det var längesen jag blev så glad, guuuud vad skönt det kändes! kan det verkligen vara så att våren är på väg?
Fast att det känns som en evighet så blir det nog ändå vår här med snart.
Jag längtar!

Förövrigt så har jag jobbat ikväll. 14-21!
Visste dock inte om att jag skulle börja 14 istället för 16 så jag kom lite sent, shit happens!
Nu ska jag strax gå och lägga mig, jobbar 7-16.30 imorgon. Det gäller att vara på topp :)

godnatt!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0